MKiDN

Strona została zrealizowana w ramach programu stypendialnego Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Kultura w sieci.


1. Dla kogo tworzę? Moje cele jako Artysty. Czym jest dla mnie pojęcie sukcesu? Artysta niszowy czy popkulturowy?

2. Analiza SWOT dla Artystów – poznaj swoje mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia. Dzięki analizie SWOT każdy artysta powinien potrafić realnie ocenić swoje możliwości, co pozwoli uniknąć m.in. wypaleniu zawodowemu.

3. Podstawy budowania wizerunku Artysty / Twórcy – czy muszę istnieć w Internecie? Narzędzia i możliwości. Czy mogę sam zarządzać swoim wizerunkiem w sieci, czy potrzebuję do tego innych osób?

4. Marketing dzieła – narzędzia, możliwości, jak w sposób efektywny i przy niskim budżecie dotrzeć i budować grono odbiorców i klientów w Internecie.

5. Zarządzanie karierą artystyczną – bądź swoim managerem. Czy potrzebuję managera? Managera czy asystenta?

6. Pozyskiwanie i zarządzanie funduszami – dotacje, crowdfunding, honoraria. Jak pozyskać środki na rozwój twórczości?
Jak efektywnie wykorzystać środki finansowe?

7. Artysta w dobie kryzysu – jak przygotować się na kryzys, jak go przetrwać, jak powrócić do „normalności”, jak przygotować się na przyszłość?

8. Efektywność artysty – zarządzanie sobą w czasie.

9. Jak stworzyć e-mail z ofertą artystyczną? Dobrze przykłady / złe praktyki.

10. Artysta w Internecie – jak właściwie wykorzystać to medium?


PUBLIKACJA POWYŻSZYCH TREŚCI W FORMIE E-PUBLIKACJI DO POBRANIA


PODCASTY:

www.panmanager.pl/podcasty

Back to top button
Close